سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۱

جدیدترین وضعیت بازی کلش اف کلنز + نظرسنجی

 خبر های جدید کلش اف کلنز

جدیدترین وضعیت بازی کلش اف کلنز + نظرسنجی

جدیدترین وضعیت بازی کلش اف کلنز

باسلام خدمت همه وار بازانی های عزیز ؛ کلش اف کلنز بازی که در این چند وقته یعنی پس از واگذاری برخی امتیازات این بازی به یک شرکت چینی اقداماتش باعث نارضایتی بازیکنانش شد.

شاید در روزگاری چه چندان دور همه جا اسم از بازی خارق العاده کلش اف کلنز بود و شما جهت سبقت از دوستان خود و قوی تر شدن از آنها تلاش می کردید اما دیگر کمتر در مورد بازی کلش اف کلنز میان کاربران اینترنت بحث میبینیم.

خب چگونه شد که این اتفاق برای کلش اف کلنز افتاد؟ خب جواب واضح شما این است که شروعی ممکن است پایانی داشته باشد.

اما بازی کلش اف کلنز چند وقتی است که وارد حاشیه شده است و تعداد قابل توجهی از کاربران خود را از دست داده است اما سوپرسل می کوشد با ابتکارهای خلاقانه کاربران جدید را جذب کند و این غیرممکن نیست که دوباره صحبت کلش اف کلنز در همه جا بپیچد.

بازی کلش اف کلنز برای بازیکنانش خسته کننده شده است…

خب فهمدین این موضوع فقط کافی است یکسری به انجمن رسمی سوپرسل بزنید و نظر تاپ پلیرها را ببینید. بسیاری از آنها روند تکراری بازی کلش اف کلنز که از ویژگی های بیشتر بازی های جهان است را خسته کننده می دانند.

خب مسلم است که بازی را فرایندی که زیاد تکرار کند هر چقدر جذاب باشد برای مدتی برای انسان خسته کننده میشود.

هر چند که این بازی یکی از رکورداران بازی های اندروید و ای او اس جهان است و همچنین محبوب ترین بازی حال حاضر اندروید می باشد اما بازیکنان سوپرسل از چند اقدام سوپرسل ناراضی هستند.

که مهمترین آن اقدام به بن کردن تعدادی قابل توجهی بازیکن متقلب اونم بدون بخشش بود که البته بنده به سوپرسل حق میدهم چون ایکس مود و خیلی از مودهای دیگر مواضع کلش اف کلنز را در خطر انداخته بودند.

همچنین در نظرسنجی بزرگ در گوگل بازی کلش رویال از نظر تنوع و زیبایی از بازی کلش اف کلنز در میان کاربران محبوب تر بوده است و ارجاع بیشتری نسب به کلش اف کلنز داشته است :

google-trends

 

برگ برنده سوپرسل در تاریخ…

شرکت سوپرسل با اجرای یک ایده عالی با محیط فانتزی عالی در بازی خیلی راحت در گوگل پلی بازیکن جذب کرد که به طوری خیلی راحت رکورد دانلود از گوگل پلی را زد که در چند وقته پیش این رکورد به بازی پوکمون گو واگذار شد.

مسلما هر شرکتی که ایده جدیدی را اجرایی کند موفق خواهد بود. شرکت سوپرسل با کارکنان خلاق و آپدیت های هیجان انگیز زود به زود خیلی راحت کاربرانش روز به روز زیادتر می شدند.

چند عاملی مهمی که سوپرسل برای بازیکنان ایرانی انجام داد و توانست آنهارا نزد خود نگه دارد یکی اضافه کردن زبان فارسی به بازی بود و دیگری در مدت زمان کوتاه امکان خرید ریالی را برای بازیکنان به ارمغان آورد.

اوج محبوبیت سوپرسل در زمانی بود که تان هال 11 و 10 رونمایی شد و تعداد قابل توجهی بازیکن را دوباره جذب کرد.

اقداماتی از سوپرسل که به شدت نزد کاربران مورد لطف قرار گرفت :

  • – اضافه کردن چندین زبان جدید به بازی
  • – تان هال 11 و تکمیل آن پی چند فرایند در آینده
  • – پاداش پنج ستاره اتک مولی + لوت کارت (Loot Card)
  • – امکانات جدید آپدیت هیجان مانند داشتن دو ارتش آماده
  • – اضافه کردن چند ترفند به گیم پلی و گرافیک بازی
  • حتماً بخوانید  تورنومنت کلش اف کلنز - از ایده تا واقعیت

همچنین یکی از برگ های برنده سوپرسل ایجاد رقابت سالم با جایزه میان کاربران خود است مثلا چندی پیش مسابقه طراحی پوستر سال 2016 کلش اف کلنز و در همین چند روز پیش استارت مسابقه طراحی نیرو به دست کاربران انجمن رسمی.

همچنین تب داغ رقابت کاربران با گذاشتن ویدیوهای کلش اف کلنز خود مثلا حملات و… در شبکه های اجتماعی یوتیوب ، فیسبوک و… کمی به جذب بازیکنان یا برگشت بازیکنان سابق به سوپرسل کمک می کند.

ایده وار دوستانه کارساز نبوده است….

طبق یک آمار غیر رسمی 83 درصد کلشرها بدون شرکت حتی در یک مورد وار دوستانه در کلش اف کلنز هستند.

همچنین در یک آمار میزان اتک های کلی همه بازیکنان افزایش یافته است (به دلیل تعداد بازیکنان نسبت به قبل) اما میانگین اتک هر بازیکن کمتر شده است.

همیشه آپدیت کریسمس برای کلشرها سوپرایزی عالی بوده است که من امیدوارم در آپدیت کریسمس امسال یعنی دسامبر همه چیز عالی پیش رود و آپدیتی بزرگتر از همیشه ببینیم که بازی برایمان شیرین تر شود.

آیا شما نیز از سوپرسل خسته شده اید؟

مطمئنا در بازیکنان لول 100 به پایین تر که تعداد آنها بسیار است بازیکنان همچنان انگیزه بازی دارند و کلش با لذت تمام بازی می کنند.

اما شاید این در بازیکنان بالای لول 100 چنین نیاد زیرا دنیای کلش اف کلنز در لول های بالا چیز دیگری است مثلا هزینه ساخت و ارتقا ساختمان ها و نیروها مخصوصا دیوارها به شدت بالاست و با چندین ارتقا لول شما بسیار سخت تر به بالا می رود و لول هرچه دیرتر بالا برود شما در بازی بی حوصله تر می شوید و انگیزه خود را از دست می دهید.

که این ها شمارا به خرید جم سوق می دهد که برای بعضی ها ناراحت کننده است و انهارا به سمت سایر انتخاب ها می کشاند.

شاید عامل اصلی استفاده بازیکنان از مودها و ربات ها همین بی حوصلگی و بی صبری باشد , مطمئنا همه بازیکنان دوست دارند سریعا لولشان بالا رود و این روحیه کاذب انهارا سوق می دهد و دست به تقلب در بازی می زنند و اگر هم بن شوند قطعا سوپرسل را مقصر می دانند و این می شود وضع فعلی سوپرسل.

خب در آخر بنده به شما توصیه میکنیم برای کمی انگیزه گرفتن به کانال های کلشی یوتیوب بپیوندید و ویدیوهای بسیار عالی و جالب آنهارا دنبال کنید.

update_oktober_2016

*** نتیجه گیری ***

در آخر میخواهم یک نکته به شما برسانم :

  1. هیچگاه در مورد بازی های مشهوری مثل کلش اف کلنز اجازه ندهید کسی شمارا تحت تاثیر قرار دهد و به نظر بنده فقط از بازی لذت ببرید. زیرا شما واقعا از بازی مورد نظر خوشتان بیاید ممکن است مدتی از آن دور بمانید اما پس از مدتی ذهن شما مشغول میشود که دوباره به بازی برگردم یا نه؟؟

برای مثال خیلی از بن شدگان علیرغم این که اکانتشان از دست رفته است هنوز امید دارند و حتی دوباره یک دهکده دیگر ساخته اند و بازی میکنند.

لطفا نظرات ، پیشنهادات و ایده های خود را با ما در میان بگذارید.

نظر سنجی

آیا از کلش اف کلنز خسته شدید؟

  • یک مقدار سرگرم کننده تر بشه بهتره،ولی در کل راضی کنندست (38%, 18 رای)
  • احساس میکنم یک مقدار خسته کننده شده!(32%, 15 رای)
  • به فکر کنار گذاشتن کلش یا یک استراحت کوتاه مدت هستم (19%, 9 رای)
  • نه،در حال حاضر خیلی باهاش سرگرمم! (11%, 5 رای)

مجموع رای دهندگان 47

نظرات (۱)

  1. بازی ازوقتی امتیازش فروخته شدبه کشوری مثل چین خراب شداین نشون میده کشورهایی مثل چین وروسیه وایران نمیتونن درهیچ موردی مردم دنیارواخودشون راضی نگه دارن بازی دیگه باجم خریدن امکان داره وقتی سیصدتا نکست میزنی بهت دویستا لوت میده این یعنی بروواسه پیشرفت توبازی جم بخرکه من اگه بمیرم اینکارونمیکنم .لعنت برکشورهای به ظاهرجمهوری امادیکتاتورکه حتی دربازی هم دنبال منافع هستن من بازی روپاک کردم اواسط تان ۱۱ بودم قصددارم دیگه بازی نکنم یه بازی افلاین روادامه میدم کلا اززندگی افتادم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی